Wednesday 11 June 2014

OKŁADKA 3



http://mrocznykaplan.blogspot.com/2013/12/plansza-10.html                                                                                                                http://mrocznykaplan.blogspot.com/2013/12/plansza-12.html 

Witam po dłuższej przerwie.
Czasu coraz mniej, ciężko mi aktualizować komiks, no ale nie poddajemy się.
Prezentuję okładkę do części trzeciej.
Pierwsze dwie strony są ukończone w 70%.

Z ostatniej chwili. Nie mogłem już dłużej patrzeć na różową okładkę do cześci trzeciej mrocznego webkomiksu. Postanowiłem zmienić kolorystykę delikatnie nawiązując do następnych plansz.

Poniżej stara obrzydliwie różowa wersja dla porównania.


3 comments:

  1. OO, różowo.. :) a docelowo, ile ma być części?

    ReplyDelete
  2. Ta, ten róż miał być fioletowy a wyszło jak wyszło, chyba popracuję nad inną wersją kolorystyki.
    Liczba części jest tajemnicą spowiedzi mój synu a tak na serio to ich liczba jest uwarunkowana moją chęcią kontynuacji powieści.

    ReplyDelete