Wednesday 6 November 2013

TYTUŁEM WSTĘPU


       
                                                                                                                                                      


TYTUŁEM WSTĘPU

Od ponad roku krążyła mi po głowie postać Mrocznego Kapłana - czyli upadłego zakonnika walczącego ze Sługami Ciemności w średniowiecznej Europie. Do komiksu zabierałem się jak pies do jeża. Początkowe plansze były przerysowywane 2-3 razy aż w końcu postanowiłem założyć bloga i wrzucać świeżo narysowane strony na bieżąco. Do każdej planszy postaram się dołączyć mały wpisik dotyczący kreatywnej strony tworzenia komisów. Tutoriale, akcesoria rysunkowe i inne tematyczne "złote myśli". Taki jest plan!

 Natłok zajęć nie pozwala mi na zbyt częstą aktualizację ale postaram się produkować przynajmniej jedną planszę na tydzień. Tak, to niedużo ale plansza tygodniowo oznacza cztery strony na miesiąc. To oznacza że w rok powstanie 48 stronicowy album o Mrocznym Kapłanie. Amen.







.